joi, 21 septembrie 2017

Kit distributie ina pareri

INA pentru opel vectra bcare contine rola intinzatoare LITENS role . Ce marca de curea de distributie imi recomandati. Preturi set distributie de postări apr. Trebuie să schimb distribuţia la Megane-ul meu şi am găsit kit INA la 2de.


Kit distributie Laguna II, schimbare - recomandari de postări aug. Km, ce se schimba, cat costa. KIT DISTRIBUTIE de postări aug.


UPDATE: După ce am mai întrebat în stânga-dreapta, am cumpărat un kit de distribuție împreună cu pompa de apă marca Contitech. In al doilea rand v-as ruga sa imi spune-ti ce parere aveti despre firmele. Mai tirziu am aflat ca, pe ”original”, Volvo are distributie INA si curea . TDI BXE (si multe alte coduri) include in pachet curea de la Contitech si role de la Ina , pompa de apa nu stiu exact. O parere va rog, multumesc. Schimbare distributie - cand , cum , de ce ? Mai multe rezultate de la vwforum.


CONTI sau BOSCH - trebuie sa schimb cureaua de distributie (defapt tot kitul) si am. Parere imbunatatire kit fotografi. Mergi pe CONTI la curele, INA role ghidaj sau intinzatoare, HEPU pentru pompa de. Majoritatea sunt de parere ca aceasta combinatie e cea mai buna momentan, treaba nemteasca. Set curea distributie INA.


Ai solutia perfecta cu kit -ul de distributie INA ! Am fost la un service auto din zona si mi s-a recomandat pentru Passat-ul meu Bce tocmai l-am achizitionat un kit de distributie Continental . Se apropie vremea ca sa schimb distributia si as vrea sa stiu cam ce marca sa aleg eu vreau. INA oferă cel mai larg sortiment de role şi piese de distribuţie pentru aftermarket. Curea contitech, role gates, pompa ina.


Ce-i drept cureaua de la alternator mi-am luat-o INA , dar distributia Gates, iar pompa de apa . Stiati ca un kit distributie original este kitul facut de o firma la comanda unui producator de autoturisme. Plus ca daca iei kit complet iesi mai scum decit daca iei pe piese separat. Pe piata sunt destul de multi producatori pentru kit distributie sau componentele acestuia ceea. Va multumesc anticipat si astept cu interes parerile dvs.


Am inteles : folositi curea Dayco si role Ruville care sunt de fapt Ina. Oferim transport gratuit indiferent de locatie. Gasiti afetrmarket kit distributie Dayco ce contin role INA , dar nici astea si nici cele OEM nu sunt identice cu cele. Ce parere aveti de Gates? Am auzit pareri diferite in legatura cu marca recomandata:.


Si eu as recomanda tot curele Conti si rola intinzatoare Ina. Am pus kit de distribuție SKF și pompă de apă Dolz. CONTITECH si INA , oricum parerile sunt impartite.


Poti sa pui linistit Gates, Conti, Ina. Kit -ul de distributie original consta in role INA , intinzator INA , curea Contitech. Nici un producator de curele, nu face si role si invers, kit -urile fiind mixte,.


As dori sa stiu cam cat ar costa un kit de distributie inclusiv pompa de apa. Mi- au fost recomandate curele Contitec,role Ina si pompa de apa Hepu sau. Voi ce parere aveti (LE: acum mi-a zis cineva de Hepu, SKF, Valeo)?


Producator: Piese auto ina. Comanda Acum si ai Livrare Rapida si Retur simplu! Cumpara kit distributie logan 1. AmiAuto: cost total mil, curea distributie Gates, rola Ina , garantie manopera 90. Parerile utilizatorilor sunt impartite dar e clar vorba de trei lideri mondiali, . Afla ce este distributia , cand se schimba kitul de distributie , ce se intampla daca nu il schimbi la timp si de unde poti cumpara un kit de . Contine intinzator Litens Canada, rola ghidaj INA Franta;.


Acest kit este solutia optima ca pret si calitate . Tdi Motor Diesel 1Kw 01. Subiectul mesajului: kit distributie Quinton Hazell merita ? Din ce stiu eu rolele sint produse de INA , cureaua nu stiu si nici pompa de apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare