miercuri, 8 noiembrie 2017

Zgomot ambreiaj

Zgomot ambreiaj

Câteva din tipurile de zgomote și cauze ale acestora ar . Salut,De ieri aud un zgomot ciudat doar atunci cand apas ambreiajul. Nu conteaza daca e in mers sau pe loc,. Luna trecuta am schimbat kitul de ambreiaj, aveam SACHS pe ea, am pus . La orice masina cand apesi ambreiajul se reduce putin zgomotul , pentru simplu motiv ca se opresc din miscare pinioanele din cutie, iar alea nu . Cand apas pedala de ambreiaj totul este ok din toate punctele de vedere. Autoplay When autoplay is enable a. In primele secunde este sunetul motorului si dupa ce iau piciorul incepe galagia ,cineva zicea ca este.


Zgomot ambreiaj

Unsubscribe from Mar1uSe? Cand apas ambreiajul se aude un huruit initial am crezut ca este de la rulmentul de presiune si am schimbat tot kit-ul ( fara volanta). Ce este acest ambreiaj și cum funcționează? De cand am luat masina ma bantuie o problema, avand un trancanit la ambreiaj odata cu eliberarea pedalei la relanti pe liber. Discul de ambreiaj este o componentă a maşinii care se uzează.


Poziţie anormală a pedalei de ambreiaj. Mai exact un ticait ce dispare in momentul in care apas. A mai avut cineva problema? Sa fie ambreiajul pe duca? De acum vreo luni a inceput sa patineze din cand in cand ambreiajul cu pedala sus.


Daca o las pe punctul mort si fara ambreiaj apasat se aude un zgomot slabut, foarte slabut. Stand cu masina pe loc, cand apas pedala de ambreiaj si o. Apariţia unui zgomot ascuţit în momentul apăsării pedalei de ambreiaj semnifică: A. Daca apas pedala de ambreiaj chiar si fara sa cuplez, zgomotul dispare. Nu exista alte probleme cu ambreajul, cutia pare sa functioneze . Multumesc anticipat pentru . De cateva zile mi-a aparut un zgomot undeva pe la ambreiaj -cutie,,, face cand e pedala apasata complet in podea,sau cand incep sa debraiez . In link-ul de mai sus este prezentat zgomotul pe care il scoate masina mea cand are ambreiajul calcat la jumatate. O problema mica zic eu, cand ambreiajul nu este calcat se aude un uruit deloc deranjant la sunet . Schimbat acum aprox luni discuri ambreiaj Ferodo 4. Pana acum 2-sapt no problem 5. In prezent, ambreiajul , oala, nush. Daca la rulare sesizati ca ambreiajul patineaza, iar trecerea dintr-o.


Cred ca am aflat de unde provine zgomotul ambreiajului meu. Am un rover achizitionat acum luna. Datorita uzurii piesa nr.


Salut tocmai am inlocuit tot ambreiajul ( volanta disc placa rulment) cu unul. De ceva vreme imi apare un zgomot ciudat in momentul apasarii pedalei de ambreiaj. Suspectez rulmentul de presiune, insa nu ma pricep. Toate bune si frumoase pana . Anul trecut mi-am cumparat un atv linhai 3worker.


TDI care ar merge perfect in opinia mea daca la schimbarea vitezei nu s-ar auzi un zgomot de cateva secunde (ca o morisca) . Atunci când piciorul este luat de pe pedala de ambreiaj , discul începe să se. La modelele menţionate mai sus, acţionarea pedalei de ambreiaj poate produce zgomote de „râşniţă“ din zona cutiei de viteze. Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Aceste zgomote pot fi clar auzi-.


Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? De vreo doua zile am un zgomot ciudat cand calc sau eliberez ambreiajul. Seamana cu un fel de click, ca de un arc tensionat. Demult, pe forumul anterior, am sesizat ca multe 2. D4D acuzau zgomote cand se apasa pe ambreiaj.


Salut, Cautand pe net alti posesori care s-au lovit de aceeasi problema, am descoperit acest forum. Recent, am cumparat un Suzuki Swift 2 . Ambreiajul patineaza sau nu cupleaza. Principale cauze: cursa libera a pedalei . Detin din septembrie, anul trecut, un Fiat Stilo 1. Am urmatoarele simptome: Acum 3-zile mergand fara muzica o vreme am sesizat un zgomot usor la ambreiere-debreiere.


Zgomot ambreiaj si ECU self test.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare