miercuri, 13 iunie 2018

Aditiv motorina 2 2

Descopera promotiile zilei, ai preturi avantajoase, livrare rapida, plata in rate, deschiderea coletului la livrare . Asigura curatarea sistemului de combustibil. Inlatura condensul, impiedicand inghetarea motorinei. Despre aditivi in combustibil. Best Oil Additive: Lucas Oil vs Slick vs Duralube vs Zmax vs. Consultati acum catalogul online AutoKarma de aditivi auto si puteti comanda aditivi auto.


Aditiv motorina 2 2

Eu nu gasesc ideea de a adauga aditivi in motorina decat un moft. Oricum merg puțin și când ies în afară știu că trebuie să îi dau forjă,. Mai bine bagi un plin de kerosen la plinuri de motorina , o sa decoleze masina. METABONDMINIMEGASEL 60ml. Tip tratament: Tratament sistem motorina.


Avantajele: Curăță supapele și . Nu sunt opinii despre acest produs. Sa adaug astfel de aditivi in motorina daca corectiile pe doua injectoare sunt 0. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL CUPRINS: 1. Care este scopul acestei politici? Disponibilitate: In Stoc, livrare -zile. Mai sunt doar produse in stoc comanda acum!


Aditiv motorina 2 2

Pe la straini pe forumuri am vazut ca unii aditivi se depun in filtrul de. Recomandati mi si mie un aditiv bun pentru motorina. După 3– 5km se vor reduce de -ori emisiile poluante ale gazelor de. Se adaugă benzinei la toate motoarele în 4- şi -timpi, în special la motoarele autoturismelor, însă şi pentru motoarele mici, motoare pentru industrie şi motoare. LPG material de adaos pentru lubrifiere si curatire (120ml).


Informații despre stoc: 4lei. Beneficiaza de Garantie si Livrare rapida. Pe site-ul lor au variante de aditiv pentru diesel. Diferenta consta in etil hexanol si etilhexilnitrat.


Transport GRATUIT la comenzile peste 5lei. Aboneaza-te la newsletter si fii primul care prinde cele mai . Mai bine gasesti un tip de aditiv care trebuie turnat in motorina. Cel pt motorina a redus noxele la10 masurat la rar, dupa luni de . Aditiv Motorina Antiinghet. Dupa aproape saptamini de mers in aceleasi conditii am constatat ca masina nu mai scoate fum.


Perioada de valabilitate: ani de la data fabricației înscrisă pe flacon. A folosit cineva aditivul din titlu? Am băgat bidoane la un plin și așa am scăpat de bani aruncați din cauza . Cumpara acum de pe Okazii. Este un tratament de combustibil generație nouă pentru motoare pe benzină, care a fost dezvoltat pentru . După deschidere termenul de garanție este ani. Este vorba de un aditiv pentru benzină care, scrie pe ambalaj,.


Nu am bagat niciodata motorina aditivata sau aditivi in motorina. ADITIV BENZINA SPEED TEC. M-am gandit totusi sa ii fac un plin,dupa ce consum motorina actuala, . VPS HD Diesel System Complete curata si reconditioneaza intregul sistem de alimentare cu combustibil al motorului diesel de mare putere, restabilind puterea.


Pretul in puncte: point. Acest aditiv de combustibil este în conformitate cu solicitările privind conţinutul. Termenul de livrare este . Parca scria ca se pune de max ori pe an, se face plinul si se adauga . E bine sa bag aditivi de curatat injectoarele in rezervor?


Crezi ca ii poate distruge impuritatile sau tot ce este ne- motorina din ea? Imi recomandati un aditiv de motorina sau nu e cazul ? Descoperiti aditiv motorina la preturi reduse (produse). Indeparteaza depunerile de la supapele de . LUKOIL ii asigura pe utilizatorii de carburanti că pachetul ecto. Megasel la un camion care a dat.


OMV MaxxMotion Diesel e un carburant tip motorină de înaltă performanță ce. Nu am folosit niciodata aditivi ,nici la ulei nici la motorina. Am auzit ca da buleala la injectoare, iar dupa ce am vazut si o diagnoza pe . GPL), cutii de viteze manuale, transmisii, diferențiale, în industrie, autoturisme. Reduceri de preturi la aditivi pentru motorina. Va las aici o lista cu aditivii de curatare pentru motorina pe care ii recomand:.


Aditiv motorina 2 2

Datorita actiunii degresante a. L-am vandut unei tipe care stia doar motorina si talpa. Dura lube e un aditiv ce-si face treaba din plin si scopul lui principal si demonstrat e .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare