luni, 28 noiembrie 2016

Aditiv metabond

Descopera promotiile zilei, ai preturi avantajoase, livrare rapida, plata in . Tot respectul ptr aditiv sa redus consumul de ulei considerabil,. Oferim gama completa de aditivi , tratamente . Scurte clipuri: INAINTE de. O gama diversa de tratamente, aditivi , uleiuri auto. Tratament motor si cutii.


Bio aditiv pentru ulei de. Am achizitionat de curand un ulei metabond 10wsi un aditiv de motor,uleiul l- am pus este ok iar aditivul urmeaza akum pentru ca voi face un . ADITIV ULEI ECO 2ML METABOND. Compara preturi si oferte actualizate.


Oferte pentru aditiv motorina metabond megasel la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto. DTI, si vrea sa va intreb care e rolul acestui aditiv , costul, . Daca a folosti cineva si care au fost rezultatele? Generația Aplicaţie: Este recomandat exclusiv pentru motoarele autoturismelor noi și relativ noi pe benzină, diesel și gpl. In acelasi ulei a fost introdus metabond tratament ulei, in proportie de. Acest produs este un dispersant multifunctional, cu actiune de curatire, pe baza de hidrocarburi, care . Producător: METABOND Cod produs: OLDSPEZIAL250ML Disponibilitate: In stoc furnizor.


LEI cu TVA Fără TVA: 1LEI. A treia generaţie este alcătuită din produsele METABOND. Nu aditiv , ci înnobilator de suprafeţe, ce nu modifică cotele pieselor tratate.


PRIN TRATAMENTELE CU METABOND , ACESTE FRECARI SUNT. Datorită scăderii frecării şi minimalizării uzurii, durata de viată a motoarelor se va mări considerabil, iar consumul de combustibil, pe lângă randament mai mare, . Amsoil sau Red lan, eu sunt foarte mulțumit. Cu metabond nu am avut o experiență foarte buna, dar fiecare face ce vrea . Mod de utilizare: METABOND GOLD se aplică în uleiul de motor 5- din. Aditiv sau tratament motor nou! Are proprietatile unui aditiv performant, dar datorita continutului efectuaza . Cei de la metabond au spus ca poati sa cresti doza dar nu mai renteaza aditivul la fel de mult ceva de genul asta.


Aditiv metabond

METABOND MEGASEL PLUSeste un aditiv modern pentru tratarea motorinelor. Adica scaderea de consum . Eu am folosit aproape 1ml aditiv adica am mers cu 1l benzina tratata. Prima data cand am pus un aditiv intr-un motor modern a fost Matizul dupa ce Tudor l-a. Este un tratament de combustibil generație nouă pentru motoare pe benzină, care a fost dezvoltat pentru buna funcționare a sistemului de alimentare cu . Mi s-a recomandat sa imi curat motorul cu aditiv de combustibil si eram curios ce rezultate ati avut, voi cei care ati utilizat astfel.


Cu totii am urmarit de-a lungul timpului diverse reclame la aditivi de ulei, fiecare promitand un consum mai scazut de carburant, performante . Cumpara acum de pe Okazii. VANZARE,tuning auto,tratament,motor, uzat,tittytex, bmw,Lubrifianti,Targu Neamt. La Dedeman puteti alege oricare din cele produse din categoria Uleiuri si aditivi auto.


Aditiv metabond

Preturi pentru Uleiuri si aditivi auto de la 11. Nu este un aditiv care modifică calităţile fizico - chimice ale uleiului. Metabond Eco nu este un aditiv de ulei, deci nu schimbă proprietățile uleiului, . METABOND C intră în reacţie cu atomii de pe suprafeţele pieselor metalice şi formează pe .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare