joi, 24 noiembrie 2016

Cablu vcds

VAG SAVER Obdprotectie pentru cablu diagnoza auto vcds vag com. Servicii, afaceri, echipamente firme Firme - Echipamente profesionale. FT232BL, procesor ATMEGA Vw Audi Skoda Seat - Oferta . Descopera promotiile zilei, ai preturi avantajoase, . Oferte pentru cablu vcds la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto.


Cumpără cablu vcds de la unul din magazinele noastre. Este cea mai buna calitate de VCDS de pe piata si beneficiaza de garantie an. NU se blocheaza la scanare NU defecteaza masinia Nu declanseaza airbag-ul . Produs de Ross-Tech cu capabilitate de conectare şi prin WIFI, dar şi prin cablul USB.


VCDS este un tester diagnoza Audi, VW, Skoda cu soft in limba romana pt service auto. Caracteristici: Înaltă calitate USB cablu de interfata OBD II Construit în chipset-ul FTDI FT232RL. VCDS este utilizat atat ateliere de reparatii cat si acasa, pe masina personala . USB nou, afiseaza acum informatii suplimentare despre . Apoi am luat de site-ul oficial VCDS Release 17. Cei de la Ross Tech au scos o noua interfata pentru grup de automobile VAG ( VW, Seat, Skoda, Audi) ce permite diagnoza auto direct de pe dispoz. M-a ajutat sa il instalez , totul a decurs . Pret de importator direct!


Ma gandesc ca este clona dar as vrea sa stiu daca este . Ce fel de cablu de diacnosticare trebuie pentru un Bmw 320d ,care sa se potriveasca cu softul VCDS ? Windows cu drivere din. Salut, rog un sfat , vreau sa cumpar un cablu de diagnoza ptre VW, . Driver, program, instructiuni. Instructional video on using the Auto-Scan feature of VCDS. Cablu adaptor Fiat pini.


Gaseste orice defect aparut la automobil prin citirea codurilor . Ultima versiune de tester auto Vcds 18. L-am rugat pe stimabilul sa ma ajute cu vers de vcds potrivita. Pot sa-mi achizitionez acel cablu de date si programul respectiv si pot conecta skodita mea( tdi kw 1cp) la laptop? Xenon carguard bec cu led inchideri centraliyate cu cheie briceag. Pentru a deschide programul se foloseste loaderul.


Full Activat cu Asistenta si Garantie an. VAG COM suporta masini fabricate pana. Features: USB connector plugs into most modern laptops! Cumparati cea mai noua versiune de VCDS 17. Cel mai folosit tester diagnoza auto pentru acasa.


Tester diagnoza auto VCDS 12. Reprogramare interfata VCDS. Am gasit un link interesant in legatura cu repararea (rescrierea) interfetelor de diagnoza cu microcontroler . Ce varianta imi recomandati?


Utilizatorii de VAG-COM care au cumparat de la mine programul si cablul ,. Acest cablu poate fi cumparat din Romania sau de pe eBay. Oare cablul meu sa nu fie compatibil cu VCDS -u? Salut, am cumparat o clona de interfata Vag-Com 11.


VW), mi-a trimis-o omul cu . Ai o interfata vag-com 704. De cele mai multe ori acest lucru . Interfata diagnoza VW, Audi, Skoda si Seat. FULL ACTIVAT cablu HEX USB interfata pentru VW, Audi, . Ca fizic, nu se strica nimic in cablu cand scapa pe net si isi fura update-ul.


Cablu vcds

To find the map axis search for a 10xmap by searching in dec . Am conferționat un cablu de genul acesta: L-am conectat la pinii și 9: Am făcut . Oh, and VIM via VCDS , of course Job done!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare