joi, 8 august 2019

Remapare

Cu remaparea ECU, software-ul standard al unitatii de control a motorului este extras, modificat si apoi reincarcat in ECU. La majoritatea masinilor, pur si simplu. Ce diferenta este intre: remapare , cip tuning, box tuning ? Ce inseamna fiecare si ce diferente ? Si care afecteaza mai putin motorul ?

Resoftare, remapare ,chiptuning,anulare Egr-Dpf,Immo off,Diagnoze Tester. Interfata remapare chip tuning FGTech GallettoMaster BDM-TriCore v54. Electronice si electrocasnice Alte aparate electronice.


EU cu remaparea ,nu din auzite cum fac altii: Saptamana trecuta m-am hotarat sa cresc si eu puterea la un Citroen . Sunt câteva aspecte la ambele tehnici, . ChipTuning, Remapare , dezactivare V-Max. MaxxPerformance, locatia Bd.

Intra acum pe site si cere o oferta! Calitatea si performata sunt criteriile dupa care ne calauzim activitatea! Pentru ca suntem o echipa de profesionisti. O intrebare pentru Voinea cu titlu strict de curiozitate. Se poate face un cip-tuning pentru micsorarea consumului?


Adica reducerea parametrilor . Imbunatatirea performantelor motorului prin modificarea softului. Raspuns mult mai rapid al . Aici se afla cele mai frecvente intrebari despre chiptuning, remapare , anulare filtru particule si chipuri de performanta, precum si raspunsurile lor . Despre chiptuning ( remapare ). Primul topic dedicat acestui tip de tuning vine cu o urare din patea mea si a firmei pentru sarbatorile de iarna . Oferim servicii de remapare pentru orice autoturism, camion, utilaj agricol, la cel. Remapare inseamna inlocuirea unui plan de lucru (mai poate fi numit si algoritm de functionare) al motorului cu unul nou. Eu nu mi-as face griji neaparat de cutie, au mai remapat si altii dieseluri si au obtinut cuplu de bulldozer, si merg bine-mersi.


Buna tuturor, Cred ca suntem deja destul de multi posesori de Duster si poate ar trebui atins aspectul remaparii.

Ma refer mai ales la modelul . Ma gandesc sa fac la masina mea o remapare dar inca nu sunt convins de faptul ca merita,n-as vrea ca apoi sa am probleme cu motorul. Oferte pentru remapare la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto. Cumpără remapare de la unul din magazinele noastre. Renteaza sa ii faci soft pentru marire de putere? Are cineva facut,imi poate spune ceva . NM pana unde l-as putea duce daca as face o remapare soft?


Salut, Am un Astra G DTI pe care nu ma lasa inima sa-l vand. Orice motor este conceput pe baza unor harti ale amestecului . Chip Tuning sau ECU tuning, asa cum este denumit mai nou acest proces, inseamna optimizarea softului din unitatea de control electronic a motorului in scopul . Inainte de ajunge la mine, va astept cu intrebari legate de acest proces numit: chiptuning - remapare - resoftare - flashtuning. Chiptuning-ul sau remaparea se refera la optimizarea parametrilor din calculatorul masinii (ECU).


Acesta ruleaza un software bazat pe harti (maps) care nu sunt . BunaPrimadata imi cer scuze daca nam postat unde trebuiama intereseaza cum se face chiptuningul sau. Este o interfata de tuning utilizata pentru citirea si scrierea datelor stocate in ECU. Citind hartile stocate in ECU si folosind un editor sau harti gata editate, veti . A învăţat de pe canalul TV Discovery să transforme automobile obişnuite în bolizi pentru cursele de viteză. O maşină Honda Civic, intrată pe mâinile . Citirea filei din ecu se face pe portul OBD.


Putem resofta toate motorizarile 6TDI Volkswagen-Audi-Seat-Skoda prin portul de diagnoza si in acest fel nu trebuie sa intervenim fizic . Cumpara acum, 1 sigur prin Garantia de Livrare. Revin cu un link (pdf) care sper sa fie de ajutor celor interesati sa afle performantele masinii personale inainte si dupa remapare. Glosbe, dicţionar online, gratis.


Cauta cuvinte şi fraze milioane în toate limbile. Putere CP: – 1CP Cuplu (Nm): . Chip tuning Volkswagen Golf TDI 1. Prin chiptuning ( remapare sau optimizare) se urmareste optimizarea softului original al producatorului ce sta la baza sistemului de management al motorului. Ce ne poate spune un inginer de motoare şi cutii de viteze de la Mecedes-Benz despre chip-tuning? Este acesta inofensiv pentru maşină, sau . Cum scrie si in titlu , ofer remapare pentru modelele 9-si 9-care au sistem Trionic 7. Eu mai am un Fiat Doblo diesel la care i-am făcut o remapare ECU si sunt foarte multumit ,parcă este altă masina de când i-am facut această . Buna as vrea sa stiu cum se face o remapare la ecu la o masina unde se poate invata asa ceva programe ce se folosesc ce interfete si . Să îţi remapezi motorul motocicletei, de asemenea, cunoscută şi sub numele de resoftare, este o modalitate de a obține .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare