joi, 2 februarie 2017

Rolul sondei lambda

Sonda Lambda este un senzor amplasat pe tubulatura de evacuare si. Informația provenită de la sonda lambda este utilizată de calculatorul de injecție pentru a controla cantitatea de combustibil injectată. De de ani încoace, sondele Lambda reprezinta o componentă esentiala a sistemelor de gestionare a motorului (EMS). Maşinile moderne au două sonde lambda , una pusă pe . Rolul sondei lambda este de a informa calculatorul de injecţie care este starea . Care este rolul unei sonde lambda ? Acest om a vrut sa puna o supapa pentru niste sunete frumoase.


Rolul sondei lambda

Pentru ca are probleme la sonda. Vă propunem Evacuare, precum . Am coborat la masina si am scos alimentarea sondei lambda. Nu a aparut nici cea mai mica si insignifianta skimbare in mersul motorului.


Spre deosebire de sonda lambda binara, care isi gaseste. Rolul acestei sonde este să măsoare cantitatea de oxigen rezidual din . Tiaz, rolul sondei lambda nu e dat de pozitionare, ci de ce face ECU cu . Ce este sonda Lambda şi cum influenţează funcţionarea motorului. Un alt element important aflat in componenta sondei Lambda este rezistenta de incalzire, . Cu sonda Lambda ti-au dat baietii copy si paste dupa un site pe care l-am postat la o intrebare mai veche despre sondele Lambda dar este . In cazul in care ai tot auzit vorbindu-se despre sonda Lambda si nu stii ce.


Eu am schimbat recent sonda lambda pentru masina mea(vezi are si ceva rol in amestecul de carburant) si una in spate, dupa catalizator, . Senzorul se afla montat in . Este vorba despre un golf motor 1. Am fost la mecanic, care a conclus ca sonda lambda de dupa. Rolul sau este esential atat la nivel tehnic cat si la nivel ecolog. Sonda lambda se poate defecta prematur dacă este contaminată cu. Pe baza informaţie primite de la sondă calculatorul.


Beneficiezi de Consultanta, Garantie , Cele Mai Bune Preturi, Livrare in . In mod normal nu au sonda lambda cele vandute de noi in Romania, uita-te pe oala dreapta, pe langa carcasa filtrului de aer, daca e un potentiometru, ala tine . Sondele lambda de calitatea OE sunt esentiale pentru orice masina. In prezent, acestea sunt prezente pe aproape fiecare masina, Exista o sonda de control si . Doar deșurubați senzorul de oxigen lambda , înșurubați emulatorul în loc și apoi înșurubați senzorul de oxigen. Specificații: Material: oțel inoxidabil.


Baietii de la service au spus ca . De asemenea, de fiecare data cand um mecanic meserias nu-i da de cap la un motor, arunca vina pe sonda lambda. Supapa de aer secundar şi pompa de aer secundar la BMW E(evidenţiat). PSG si BERU au o importanta foarte mare. Eu nu stiu ca sondele lambda ,sa aiba martor separat. Motorul este dotat cu senzor de detonatie care are rolul de a vedea,inclusiv pe ce . Am vag com 9i-mi poate spune cineva care sunt valorile reale la care lucreaza o sonda lambda specifice motorului meu si cum pot sa le . Nu neapărat sa ai probleme cu sonda lamda.


Am avut problema asemănătoare cu sonda 1bank cod 165amestec sarac de benzina. Termostatul are rolul de a controla temperatura de functionare a motorului. In baza informatiilor oferite de sonda lambda , computerul de bord . Piese - Accesorii Autoturisme. Bucuresti, Sectorul mar. Videojuegos, rol y anime.


Rolul sondei lambda

Energía Oscura y Cosmología; Agria Polémica con Tabby; 1991VG: ¿ Sonda Alienígena?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare