marți, 14 februarie 2017

Interfata vcds

Interfata diagnoza VAG COM 17. Cumpara acum, 1 sigur prin Garantia de Livrare. Audi Volkswagen Skoda Seat). Manuale de instructiuni in limba. Descopera promotiile zilei, ai preturi avantajoase, .

Oferte pentru interfata vcds la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto. Cumpără interfata vcds de la unul din magazinele noastre. Nu ai găsit interfata vcds ? Traducerea acestei pagini Over a decade of.


Xenon carguard bec cu led inchideri centraliyate cu cheie briceag. Iata doua metode prin care poti verifica kilometrajul (km) real la VW, Skoda, Audi, Seat cu interfata VCDS (VAGCOM) in pasi simpli. Cel mai folosit tester diagnoza auto pentru acasa.


Modelul de interfata de diagnoza VCDS 17.

Am achizitionat acum o saptamana o interfata VCDS 11. Avand in vedere ca o voi folosi d. Salut ,tocmai am achizitionat o interfata vcds 14. De unde am cumparat-a mi-a . Tester PROFESIONAL Vcds VagCom 18. Apoi am luat de site-ul oficial VCDS Release 17.


Mi-e teama ca am afectat interfata cu softul luat de pe net si trebuie rescrisa, am facut . USB nou, afiseaza acum informatii suplimentare despre . Rate in magazin, aprobarea creditului pe . Pentru a deschide programul se foloseste loaderul. Reprogramare interfata VCDS. Am gasit un link interesant in legatura cu repararea (rescrierea) interfetelor de diagnoza cu microcontroler . Cei de la Ross Tech au scos o noua interfata pentru grup de automobile VAG ( VW, Seat, Skoda, Audi) ce permite diagnoza auto direct de pe dispoz. Activare interfata vag-com.


Am cumparat o interfata vag-com, de pe ebayul german,imi cere sa o activez, de fapt ea functioneaza, dar nu la . Ultima versiune de tester auto Vcds 18.

Pachetul cuprinde tot ce trebuie pentru a incepe diagnoza,nu aveti nevoie decat de . Salut, am cumparat o clona de interfata Vag-Com 11. VW), mi-a trimis-o omul cu . VCDS denumit si VAG COM este cea mai populara interfata de diagnoza din lume. VCDS este utilizat atat ateliere de reparatii cat si.


Aceasta se conecteaza prin USB la laptop. Cu cateva saptamani in urma am achizitionat o interfata VAG-COM. Am incercat sa o instalez asa cum scrie in tutorialul de pe CD-ul . Pentru ca interfata sa functioneze trebuie ca bateria masinii sa aiba minim 12.


TA INTERFATA VCDS DE LA ALTCINEVA PENTRU CA ISI VA MODIFICA . Iata doua solutii prin care poti verifica kilometrii (km) reali la VW, Skoda, Audi, Seat cu interfata VCDS. Cum verifici kilometrii (km) reali la VW, Skoda, Audi, Seat cu interfata VCDS. După ce conectaţi interfaţa la maşină şi la calculator, alegeţi COM portul potrivit sau USB, şi apăsaţi pe „Test”. Czech Republic: AutoComSoft s. Iata un tutorial video care va arata cum puteti seta cu interfata VCDS (VAG COM) luminile de zi sau.


Diagnoza VCDS VAG COM 17. Use the HEX-NET with Ross Tech . Ai o interfata vag-com 704. De cele mai multe ori acest lucru se datoreaza . Optand pentru o interfata de diagnoza VCDS scutiti foarte multi bani, nemaifiind nevoie sa pierdeti timp si bani la un service auto. Aveti nevoie doar de un laptop. Pentru VAG COM am doar in engleza, nu recomand versiunea in romana, fiind tradusa sumar, incorect.


Daca apar mai multe coduri de eroare, . RELEASE FULL ( Nu este BETA) FUNCTIONEAZA PE ORICE WINDOWS , CHIAR SI PE WINDOWS biti sau 64 . Problema este interfaţa se instalează. R71ZCMai multe TUTORIALE VIDEO pe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare