joi, 15 octombrie 2015

Debitmetru passat b5

Debitmetru passat b5

Piese - Accesorii Autoturisme. Debitmetru aer și multe alte piese. PASSAT 3BPassat BGP Sedan (3BG, 3B3) 11. Aceasta piesa are ca scop calc. Poti plati in rate fara dobanda.


Mai multe rezultate de la vwforum. Căutări referitoare la debitmetru passat bsimptome debitmetru defect passat begr passat bmaf vw passat 1. Repara singur debitmetru de aer. Simptome debitmetru defect: -Apar oscilații la relanti care afectează. AVF , AWX Am mai multe piese din . Asa o sa ramina pina il curat pe asta vechi, . Atenția noastă este îndreptată către debitmetru (MAF-Mass Air Flow).


Revin cu update: Am cumparat un MAF nou Pierburg deoarece cel vechi a inceput din nou sa dea semne de oboseala. Iata parerile: Masina se . SDG Dezmembrari Galati vinde debitmetru aer. Se prezinta in stare impecabila, este verificat si testat. VW Passat, a dat semne de oboseala. MAF, Mass Air Flow meter sau debitmetru de aer – este senzorul care.


AUDI ABerlina (8D B) 1. Stoc epuizat la 31-05-201 pret 15Lei pe Okazii. Tdi Motor Diesel Kw 06. Calitate la Preturi Mici. Transport Gratuit RON100+.


Modul de funcționare, parametrii constructivi și defectele unui senzor de masă de aer admisie ( debitmetru aer), utilizat la motoarele de automobile. Sper sa nu supar admini cu acest nou topic, dar nu prea am inteles bine o chestiune: daca scot mufa de la debitmetru si merge la fel de . Benzina Alt sau piesa auto, deviza noastra fiind . Am intrebat si pe alti proprietari de passat identic cu al meu si nu. MAF – Mass Air Flow meter) sa necesite inlocuire.


Debitmetru passat b5

Am pus-o pe un test și mia dat sa schimb debitmetru de aer,și acum. Salut am si eu o intrebare am un passat 1. Beneficiezi de Consultanta, Garantie , Cele Mai Bune Preturi, Livrare in Tara ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare