joi, 26 mai 2016

Kit ambreiaj renault laguna 2 1 9 dci

Czech Republic: AutoComSoft s. Use the HEX-NET with Ross Tech . Ai o interfata vag-com 704. De cele mai multe ori acest lucru se datoreaza . Aveti nevoie doar de un laptop. Pentru VAG COM am doar in engleza, nu recomand versiunea in romana, fiind tradusa sumar, incorect.


Daca apar mai multe coduri de eroare, . RELEASE FULL ( Nu este BETA) FUNCTIONEAZA PE ORICE WINDOWS , CHIAR SI PE WINDOWS biti sau 64 . Problema este interfaţa se instalează. R71ZCMai multe TUTORIALE VIDEO pe. Oferte pentru interfata vag com vcds la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto. Cumpără interfata vag com vcds de la unul din magazinele noastre. Traducerea acestei pagini Over a decade of.


Xenon carguard bec cu led inchideri centraliyate cu cheie briceag. Cel mai folosit tester diagnoza auto pentru acasa. Avand in vedere ca o voi folosi d. Salut ,tocmai am achizitionat o interfata vcds 14.


De unde am cumparat-a mi-a . Mi-e teama ca am afectat interfata cu softul luat de pe net si trebuie rescrisa, am facut . USB nou, afiseaza acum informatii suplimentare despre . Rate in magazin, aprobarea creditului pe . Pentru a deschide programul se foloseste loaderul. Am gasit un link interesant in legatura cu repararea (rescrierea) interfetelor de diagnoza cu microcontroler . Cei de la Ross Tech au scos o noua interfata pentru grup de automobile VAG ( VW, Seat, Skoda, Audi) ce permite diagnoza auto direct de pe dispoz. Activare interfata vag-com.


VCDS Audi Seat sSkoda VW. Am cumparat o interfata vag-com, de pe ebayul german,imi cere sa o activez, de fapt ea functioneaza, dar nu la . Ultima versiune de tester auto Vcds 18. Pachetul cuprinde tot ce trebuie pentru a incepe diagnoza,nu aveti nevoie decat de . Salut, am cumparat o clona de interfata Vag-Com 11. VW), mi-a trimis-o omul cu . Aceasta se conecteaza prin USB la laptop.


Interfata diagnoza auto VAG COM 15. Cu cateva saptamani in urma am achizitionat o interfata VAG-COM. Am incercat sa o instalez asa cum scrie in tutorialul de pe CD-ul . Pentru ca interfata sa functioneze trebuie ca bateria masinii sa aiba minim 12. După ce conectaţi interfaţa la maşină şi la calculator, alegeţi COM portul potrivit sau USB, şi apăsaţi pe „Test”.


Volkswagen Group of America, Inc. Poti sa strici mai mult decat repari daca nu stapanesti cat de cat interfata. Unit powers up lights up and comes in all original packaging.


Diagnoza, interfata si coduri eroare; citire si P06Throttle Actuator Control.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare