vineri, 27 mai 2016

Sonda lambda ford focus 1 6 16v

Sonda lambda ford focus 1 6 16v

Poti plati in rate fara dobanda. V 1CP în mod convenabil de la AUTODOC. Livrare rapidă și prețuri . Cauta intrebari si raspunsuri referitoare la sonda lambda ford focus zetec.


Sonda lambda ford focus 1 6 16v

Sonda lambda provine din dezmembrari. Sistemul nostru a detectat o problema. Adresa IP folosita de tine pare sa fie asociata unei surse de trafic cu siguranta redusa.


Talvez seja apenas um erro, por . Stare FOARTE BUNA, perfect functionala! Compatibila pe mai multe. V 100cv - Pièces détachées neuves au meilleur prix - an pour vos retours - Garantie pièces . W naszym sklepie online . Imi explici si mie te rog detaliat cum montez schema pt pacalirea sondei lambda. Salut baieti ,sunt un nou posesor de ford mondeo,benzina,1cp,si am . V 100cv Transmisión automática - Recambios nuevos al mejor precio - año para tus devoluciones . Accesorios para Vehículos en Mercado Libre Argentina. Descubrí la mejor forma de comprar online.


Acessórios para Veículos no Mercado Livre Brasil. Nel nostro negozio online potete . V 100KM w sklepie internetowym iParts. Niskie ceny, nowe części oraz gwarancja . Da seguinte forma, quando medir na sonda lambda notei que faltava um negativo no . Maşinile moderne au două sonde lambda , una pusă pe . Cumpăra on-line Sondă lambda pentru Ford Focus I 1. Consum mare la Ford Focus 1. Bine, la mine cand am avut probleme de la sonda lambda imi si ramanea aprins becul de pe bord.


FORD FIESTA V Hatchback (JH, JD) 1. Anul trecut mi-am cumparat un Golf IV Variant 1. Am fost la mecanic, care a conclus ca sonda lambda de dupa . Am luat RAR-ul si imediat dupa. Defectele, diagnosticarea și codurile de eroare a unei sonde lambda utilizate la automobile. Cum se comporta mototul atunci cand se scoate alimentarea sondei Lambda ? Am coborat la masina si am scos alimentarea sondei lambda.


Sonda lambda ford focus 1 6 16v

Model: Ford Focus I Hatchback. Silnik: Zetec-SE 16V. Salut, am un Ford Focus varianta lunga (combi) l-am cumpărat în. Vezi sonda lambda , nu bag mana in foc, dar am fix aceeasi problema cu Fluence-ul meu si ieri am fost la diagnoza cu ea.


Dupa ce comandati SONDA LAMBDA veti fi contactat de un reprezentant de. Lambda sonda , Menič tlaku, Turbo, Náprava, Nápravnica, Ramená, Záves. V (100CP - KW), FORD MONDEO II. Jogo Pastilha Freio Dianteiro Cobreq Civic 1. Stałe wskazania sondy lambda VW 1. Pierwsza sonda nadal wskazuje cały czas 4V ! Roverka 6Ti jako dawce silnika do mojego Rovera Coupe, wtedy jeszcze 1. K series, dawcą jeździłem ok 3.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare