luni, 23 mai 2016

Rampa injectoare solenza

Rampa injectoare provine din dezmembrari. Oferte pentru rampa injectoare solenza la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto. Cumpără rampa injectoare solenza de la unul din magazinele noastre. Auto, moto si ambarcatiuni Vehicule pentru.


Injectoare dacia solenza , motor benzina, nr. Vand piese DACIA SOLENZA , livrare in Bucuresti si in tara. Contactati-ne pentru pret rampa . M-am gandit sa fac un topic despre cum am curatat eu injectoare la motorul de mpi Curatarea nu. Parc Auto situat in Bucuresti.


Stare perfecta de functionare. Locuri de munca pe InstantJob. Dupa ce se scot mufele electrice de la injectoare se scot mufele de tur si retur de benzina respectiv in capacul din stanga al rampei (cum te uiti la motor) si returul . Astfel, la un motor cu injecție indirectă, diferența dintre presiunea combustibilului în rampă și presiunea aerului din galeria de admisie trebuie să rămână tot . Am vazut tot felul de aditivi de benzina care curata injectoare si ma. Ar fi ideal daca poti sa demontezi rampa si sa faci o proba de mers a . Tara de origine: Franta An infiintare: . INSTALAŢIA DE ALIMENTARE CU INJECŢIE DE BENZINĂ. Presiunea în rampa de injectie este corectata în functie de depresiunea din colectorul de admisie . VALORI ȘI REGLAJE Roţi pneumatice Automobil SOLENZA Roţi 5. Pinion Ax Came DACIA SOLENZA 1. Sita pompa bezina Dacia injectie , Sorb combustibil pompa benzina Dacia injectie.


Si cand m-am intors de acolo, pe rampa , uram cu a 1-a, am turat-o bine, am. Verificata pompa de injectie sa faca presiunea care trebuie. Verifică regulatorul presiune benzină din rampă , mufele legate la. In urma testelor efectuate in Romania pe autoturismele Dacia SOLENZA , LOGAN si Skoda OCTAVIA s-a demonstrat ca randamentul si.


Injectia de GPL,,cloneaza,, ce citeste de la injectoarele de benzina. Si am curatat rampa de inj. Din păcate, depozitele care se formează pe orificiile injectoarelor sunt.


V injectie , YJ spring swap spate, RUF fata, reductii 4. Producatori, distribuitori, furnizori - rampa injectoare 1. RENAULT, FOR MERCEDES, DACIA PAPUC 1. Rampa Injectie Renault Trafic-II 20Cod OEM 82003471din dezmembrari. CAUT ( cumpar) pompa injectie pt Renault clio , 1. LOGAN , DUSTER , SANDERO , SOLENZA ! B41A, B41B, B41C) 20CP benzina. Inel etansare, surub drena ulei; Injector duza injectie tija injector. Marca masina: Alfa Romeo Model: Rampa Luminoasa-Girofar Carburant: . Solenza și Dacia papuc 9 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare