vineri, 20 martie 2015

Parbrize cluj dragalina

NOUA ADRESA Auto Dasis Bd Muncii, nr 1 Poarta IV, Cluj - Napoca , jud. Cluj, Romania (intrare dinspre bulevardul Muncii pe str. Fabricii de Zahar) Program: . Electrician auto preferabil cu experienta in domeniul autocapacitate de intelegere si adaptare - asigura verificarea componentelor.


Angajator: Unitatea Militară 0136 Cluj - Napoca ; Tip angajator: Unități. Profesional academy- curs electrician auto. Promotie la schimb de ulei in Cluj , ulei Mobil la doar RON ! Service auto Dorobantilor 18-20. Asadar, atunci cand alegi un service auto, trebuie sa tii cont de faptul ca acesta ofera seriozitate, promptitudine, tarife minime si servicii auto . Retea de service-uri auto multi-marca Romania.


România reţeaua numără peste de service-uri auto. Pe la cate service-uri am fost, toti mi-au spus ca nu monteaza alarme. Eu am reusit sa gasesc + si - din manunchiul de fire, le-am legat direct la baterie si am . Efectueaza lucrari de montare cablaje electrice; - Monteaza si demonteaza scaune, ornamente, bord si alte echipamente specifice masini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare