miercuri, 4 martie 2015

Pret tapiterie auto

Pret tapiterie auto

Sa imi zici in ce an a fost fabricat :D Si eu in vara asta am schimbat la cineva uleiul si am cumparat castrol magnatec 5w40 . Salut TPU tie cineva o rampă auto undeva prin Cluj Vreau să schimb uleiul la motor. La orice service auto pentru cativa lei iti schimba uleiul. Oferte produse si servicii: schimb ulei cluj. Producatori, distribuitori, furnizori - Crema fundulet MeMom - 1ml, Grupuri electrogene industriale de la.


Pret tapiterie auto

Cumpărați acum peste 50de piese de schimb auto: elemente de. Audi, BMW, Mercedes și altele. Uleiuri de motor: pentru o funcționare impecabilă a motorului. Revizie - ( ulei , filtru ulei , filtru aer, filtru combustibil, filtru polen), 8 1. Incarcare cu FREON, vacumare, schimb ulei compresor - pret ron 100g.


Stiai ca livram Piese Auto in Cluj in doar de ore ? Radiator racire apa, ulei. Cum sa faci revizia la un Smart Fortwo? Ai nevoie de cateva scule si rabdare.


Pret tapiterie auto

O revizie simpla vine cu ulei si filtre: filtru de ulei , filtru de. Ulei am dus separat: 120lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare