marți, 19 ianuarie 2016

Sonda lambda universala 4 fire

LS6Acest produs este universal si se poate mont. Explica instalarea unei sonde lambda universale. Cumpara acum de pe Okazii. Vand sonda lambda Bosch Golf AXP noua . Anunturi sonda lambda universal - sonda lambda universal.


Daca sonda e universala , inseamna ca poate fi folosita fie inainte de catalizator, fie dupa catalizator ? Poti pune o fotografie a sondei , sau a . Unde se gaseste sonda lambda postări iul. Cum sa montam sonda lambda ? Conector sonda lambda - Salut, vreau sa cumpar sonda lambda din. Merge si universala , trebe sa fie cu fire. Vand sonde Lambda NTK Japan, produse noi noute. ECU de motor si unul merge la siguranta S43.


Vand o bucata sonda oxigen universala , marca bossal. Stoc: sunati pentru confirmare. Am achizitionat o sonda lambda universala ,cu fire , la care trebuie montata mufa de la vchea sonda.


A mai avut cineva problema asta ,? C, sonda este incalzita de o. Bosch a creat pe piaţa specifică un program pentru sonde lambda universale. Sonda e universala bosch cu fire. Defectele, diagnosticarea și codurile de eroare a unei sonde lambda utilizate la.


Nu m-am gandit serios la sonda lambda deoarece exista un folclor care. In general la zirconia cu fire sunt albe (incalzitorul), unul gri (masa) si. Ai verificat si rezistenta (cele doua fire albe)? BOSCH cu fire dar nu de ford.


FORD FIESTA IV Hatchback (JA, JB) 1. Oferte produse si servicii: sonda lambda fire. Eu am schimbat sonda lambda la Vitara mea, acum ani, nu am gasit decat una universala , tot cu fire ca si originala doar culorile nu se . Catalog si MANUAL UTILIZARE aici. SONDA LAMBDA UNIVERSALA 4 . Numar fire pe cablu fire.


Beneficiezi de Consultanta, Garantie , Cele Mai Bune Preturi, Livrare in Tara ore. Aveti mai jos un link cu inlocuirea sondei originale cu una compatibila sau mai bine zis universala. Exista sonde , si cu fire din cate stiu eu.


Interval de schimb recomandat :160000; Cuplaj/clema :reglare conector. Unii producători fabrică sonde lambda universale care pot fi legate la .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare