miercuri, 11 noiembrie 2015

Injector monopunct golf 3

In perfecta stare de functionare, pentru alte piese de golf nu ezitati sa ma contactati, preturi minime. Oferte pentru injectie monopunct golf la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto. Auto, moto si ambarcatiuni.


Vand injector vw golf benzina orice capacitate cilindrica cu garantie si livrare. Cumpara acum de pe Okazii. Modificarea sistemului de injectie in scop economic de postări mar. Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector de postări nov. Mai multe rezultate de la vwforum.


Am o mare problema injectorul nu pulverizeaza benzina. FEBI BILSTEIN Flansa, injectie monopunct. Benzina Hatchback ABU, AEA, AEE 75CP numai la ONAUTO, magazin online piese auto import. Piese auto online pentru VW GOLF III 1. Transfer injectie monopunct pe sistem carburator. Golf - in stare foarte buna de funcționare.


Vand carburator injectie monopunct volkswagen golf iii 1. Sall am avut un golf din cu motor de 1. INJECTIE MONOPUNCT COMPLET PENTRU AUTO GOLF , MOTORIZARE BENZINA. Vezi aici 1autoturisme de vânzare pentru volkswagen golf schimb,. Carburator injectie monopunct golf.


Diferente injectie golf 3. In cazul injectiei monopunct e un singur injector pt toti cilindri amplasat intr-o pozitie centrala, iar in cazul injectiei . Au alimentare injectie monopunct. Foto: Rampă de combustibil cu injectoare și regulator de presiune. Cred ca nu baga destul injectorul pentru 1. La golf stiu ca nu merge resoftat ca e tehnologie veche la dacie insa nu stiu daca poti sa-l resoftezi. LI,si alte motorare cu monopunct ,astra,Gsi altele,eu asa am. Spuneti-mi va rog si ce rampa de injectoare folositi si ce capacitate are.


Am cumparat un injector de la secod hand si m-a tinut cam 8-luni. Poti plati in rate fara dobanda. Flansa injectie monopunct VW GOLF III (1H1) 1. Firma de dezmembrari vindem injectoare pentr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare