luni, 14 martie 2016

Burduf planetara matiz

Burduf planetara matiz

Burduful este de obicei di. Acest produs se livreaza doar la . Am luat ieri burduf de planetara de la magazinul de pe Vacaresti. Daca doriti informatii in plus precum si pretul accesati linkul de mai jos: ➽➽ Vezi. Calitate la Preturi Mici. Multumesc de comentarii dar am nevoie in continuare de informatie.


Consultanta la Achizitie. DAEWOO MATIZ (KLYA) (F8CV) 0. NG, SET BURDUF CAP PLANET. PLANETARA ABS (pentru roata inch,cu abs), NUBIRA, AM, WINGSTER. ROATA, MATIZ , AM, CARDEX.


CHEVROLET MATIZ (M20 M250) 0. Planetare Daewoo Matiz planetara stanga dreapta. Setul contine : burduful de cauciuc, colierul mic si colierul mare . Set burduf planetara la roata pentru Tico si Matiz. Da nu mai bine desfaceai tripoda dinspre cutie si bagai burduful pe acolo?


Pai problema in cazul asta era chiar burduful capuli de planetara. Piese de calitate înaltă . SRLine Polonia Cap planetara Daewoo Matiz spre roata 0. Schimbat distributie MATIZ. Produsele sunt noi si au garantia producatorului.


Acum problema mea,am de citeva zile o bataie la planetara din partea. Am schimbat burduful de la planetara prin martie, am luat unul SKF . Acum zile - Daca nu ati gasti ceea ce cautati va rugam sa ne sunati! Garantam preturi foarte mici! Oferim factura si garantie pentru produsele comandate de . Imi dau seama ca e mai scumpa la intretinere ca un Matiz da na.


Burduf planetara matiz

Ridicare din locatii la nivel national sau livrare prin curier rapid. AutoVicsal - magazin online - piese auto si accesorii. Stie cineva, se potriveste planetara de Matiz la masina mea? Avem un Matiz care a ramas pe loc, roata din spate este blocata.


Verificare amortizoare + flanse - Verificare ax volan si caseta directie - Verificare rulmenti fata spate - Verificare planetare , arbore cardanic, flanse, mansoane . Oferte produse si servicii: burduf cap planetara. Producatori, distribuitori, furnizori - planetara , planetara st 2. Azi am facut o mica inspectie a masinii si am descoperit cu stupoate la roata din fata stanga unde este planetara mai mare ca pe la burduful de . Scula pneumatica pentru montat burduf planetare cod produs : 518- Con din plastic pentru montat burdufe planetare cod produs :91- material din neopren.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare