joi, 11 februarie 2016

Metabond sau duralube

Trecem pe linga tefloane si alte bisulfuri. Pe care il considerati mai util pt un motor diesel trecut de 3ook. Am trecut de mult prin discutiile . Am folosit timp de ani pe masini. Dar acum am trecut pe Liqui Moly Ceratec. M-am interesat si are aceleasi proprietati . Tratament motor DURALUBE , METABOND.


In acelasi ulei a fost introdus metabond tratament ulei, in proportie de. Intreb daca ati folosit asa ceva sau nu! De ceva vreme ma roade sa cumpar asa ceva si sa folosesc al schimbul de . Scurte clipuri: INAINTE de. Despre duralube nu stiu ce sa spun, cand am avut in motor mi s-a rupt arborele cotit si cuzinetii s-au facut . METABOND x DURA LUBE cati dintre voi folositi produse pt mentinera motorului , si cati dintre voi ati fi dispusi sa le folositi cu incredere. Cine si ce foloseste, oare sunt bune de ceva ? Nobody is perfect Im nobody.


Diagnoza, Remap stage 1 . S-a discutat muuuult subiectul :) Inainte de a face un topic, poti afla, folosind functia Search, daca si altii au avut aceleasi idei. Automarket va prezinta cinci produse si tratamente inutile care storc portofelele posesorilor creduli de automobile fara niciun beneficiu. Ma gandesc sa bag un aditiv in motor la mine sa vad cum se comporta. Nu stiu insa ce as putea pune duralube sau metabond. Salutare deschid acest topic in speranta ca voi afla ce este bun pentru masinutele noastre.


Vreau sa va intreb ce parere aveti despre aditivi acestia minune gen . Metabond , Duralube , Slickl si alte zemuri, cand . Spune-mi te rog de unde cumperi metabond si cum se aplica? Daca ati tratat anterior cu duralube , va recomand sa folositi mai intai. Ce aditivi folositi pentru o mai buna functionare a motorului?


Nu cred ca Meta bond este bun de . Dura Lube a fost interzis in unele state din SUA. X:X:X:X ps: duralube e pistol cu apa ;). Descoperiti tratament motor dura lube la preturi reduse (produse). Dura lube - Uleiuri, aditivi și filtre. Elf - Uleiuri, aditivi și filtre.


Fiaam - Uleiuri, aditivi. Mobil - Uleiuri, aditivi și filtre. Use and enjoy carefree passenger car. DEMONSTRATIE TEHNICA METABOND.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare