luni, 8 februarie 2016

Tratament motor dura lube

Magazin piese auto online. Tratament motor DURA LUBE original USA. It is essential to maintain your vehicle. Ce am constatat eu este ca atunci cand aveam dura lube in ulei motorul era mai. Nu necesita schimbul de ulei.


Reduce frecare, temperatura, caldura. TRATAMENT AVANSAT PENTRU MOTOR CANTITATE 946ml POTRIVIT PENTRU ORICE TIP DE . Mentionez ca e vorba de un motor bmw 30d cu peste 150. La noi in familie se practica de peste ani folosirea tratamentului DURALUBE atat la motor cat si la combustibil. Ma refer la diversi aditivi sau un asa zis tratament pentru motor laudat prin reclame.


Dura Lube nu este un ulei, nu este . Eu nu sunt prea priceput in. Eu personal am folosit doar Dura - Lube la masini ale mele. Am fost foarte multumit de . Un produs Premium la pretul unui ulei de motor normal.


Tratament motor dura lube

DURA LUBE – un conditioner de motor revolutionar, un produs original SUA. Daca tot sunt nevoit sa pun alt ulei (ca urmare a spargerii baii de ulei) m-m hotarat sa pun si duralube , in speranta ca voi simti ceva diferente. A folosit vreounu dintre membri acest tratament pe focus 1. Pana la urma am pus DURA LUBE in motor ! Eu am folosit cred vreo de Abro, vreo Moly, Duralube. De aia carbonului i se aplica tratament mecanofizic sau mai nou cu . Fiti primul care evalueaza acest produs.


Tot aud o reclama la radio la Duralube. Metabond GOLD despre care se spune ca NU este aditiv ulei, ci tratament pt motor. Ma gandesc sa bag un aditiv in motor la mine sa vad cum se comporta. Nu stiu insa ce as putea pune duralube sau metabond.


Tratament motor dura lube

Oferte produse si servicii: dura lube tratament motor. Pachet doua produse DURA LUBE 1. Aditiv spalare sistem ungere, ENGINE FLUSH PROTEC (DIESEL SI BENZINA) 5. SUPER DURA LUBE TRATAMENT MOTOR. E clar ca trebuie sa fac ceva cu motorul. Aceste tratamente pretind ca vor elimina depunerile nedorite din motor , indeosebi din motoarele mai vechi. Pentru a realiza acest lucru, . Thread: Duralube (sau alti aditivi) - Pro sau Contra.


Ulei motor auto Divinol, 10W-4 L. Livrare prin Flota Dedeman. FREE DELIVERY possible on eligible purchases.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare